Saturday, July 24, 2010

buntu

Hati sgt berbelah-bahagi. Either nak proceed with Master in Manchester or not. huh! sgt memeningkan kepala di saat ini. Pihak JPA dah call to get some update from me regarding the sponsorship mereka. Plan nak postpone tapi sampai la ni tak hantar pun lagi surat postpone yg diminta. Damn busy plus tension with work membuatkan aku takde masa nak merangka surat. hish! Mabecs pulak dah anta email ke Man. Uni. which is aku choose untuk pilih ke other Uni. What The Fish kan. huhu...buat aku lagi malas nak buat surat yg patot. hm.mmg salah aku pun. ntah. buat masa ni mcm susah nak decide which is the best for me. whether nak further local or abroad. bile dah ade chance depan mata buat aku jadi tak tentu arah. Nak berenti keje byk pulak tanggungan untuk diri sendiri yg harus diselesaikan. Buntu. then pk yg bukan2 pulak. Nak p sana sorang2 boleh ke aku survive. terpikir mahu angkut sekali pasangan hidop. Tp bila pulak pasangan hidop ni nak jadi nyata? ehee;p (tergelak aku). Taktau sudah keputusan yg mana satu yang harus diberi. Betullah kata Mai, "sometimes benda yg kita nak buat dtg kita akan jadi serba tak kena at last, kita biarkan ia berlalu. mungkin ada hikmah disebaliknya". Semua agenda yg berlaku dlm hidup kita ni sudah dirancang rapi oleh Pencipta kita yg Satu iaitu Allah s.w.t.
But for the time being, aku nak try hantar surat kepada JPA seperti yg sepatutnya n update Mabecs tentang keputusan aku. hm... Buntu.

Ya Allah, berikanlah sedikit petunjuk agar aku dpt membuat keputusan yg TEPAT.

No comments:

Popular Posts

JOURNEY OF ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahmad Darweesy

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Arissa Nur Dalily

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers