Wednesday, August 18, 2010

untuk dia yg pernah bergelar sahabat

I miss my old friend. selalu je teringat dia. Aku harap kau bahagia di samping suami. Bukan berniat nak menjauhkan diri atau nak buang kawan. Tp ntahlah. waktu kejadian aku rase stress. rase nak menyendiri. yes. i do know, aku pon bersalah juga. anyway, aku nak mintak maaf atas segalanya. dia juga ada dtg minta maaf. tp dat time tak tau la apa jd kat aku. bukan membenci tapi mungkin lebih kepada ego. apa2 pun aku harap ada ruang untuk kita berbaik semula.

2 comments:

diha said...

saba la weh.. insyaAllah satu hari nti Allah buka kan hati masing2 utk trima hati masing :)

nisakhaidir said...

hmmm...thanks Diha. :)

Popular Posts

JOURNEY OF ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahmad Darweesy

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Arissa Nur Dalily

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers