Tuesday, September 07, 2010

lantak ko!

pelik dgn perangai manusia skrg. dah hilang budi bahasa. tup2 msg ayt kasar. masa aku moved out takde pulak ko sebok2 bg pesan or ape.ni dh selamat kuar ko pulak terhegeh2 tuntut itu ini. masa ko suh aku kuar aku cal ko n text ko. ko punye zalim satu kol pon ko tak hangkat. sedangkan 2 hari suntuk aku kol ko pg ptg. skrg naseb ko lah. mungkin ini apa yg septutnya ko rase setlah mcm2 ko buat. dlm tak sengaja aku dah sakit kan ko kan. maaf la yek. nak raye2 ni kan. huhu. naseb ko la.
p/s: buat baik berpada2 buat jahat jgn sekali..
selamat beringat dan beramal

No comments:

Popular Posts

JOURNEY OF ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahmad Darweesy

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Arissa Nur Dalily

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers