Monday, December 06, 2010

eskem.ouh~ cedapp!

wah! auntie chantek ni mmg calon ibu moden yang harus dicontohi. sgt suke masak memasak. bake membaked. la ni baru menunjukkan resepi eskem Basken Roben (saje buat link nnti senang nak carik resepi disini!) buatan sendirik! walllaaweei~




teruja mahu mencuba!hehe...as simple as that okeh! mesti ramai pon tak terpikir nak buat kan??
satu telap eskem ni bape puloh ringgit mahu melayang kot? klu aku ni yang jenis makan x makan waktu weekdays(waktu opis), klu guna kan duit beli eskem Basken Roben ni utk blanje makan seminggu sure siap berbaki kot! hehe...ni lah jalan untuk berjimat cermat. n dpt makan yg ala2 mewah gitu.. hehe... yelah semenjak sume benda nak nek harge nih. hessshhh! x paham aku. sume benda nak naik. hellowww~ gaji gua pon naikkan la skali!





p/s: adakah korang setuju segala macam benda harga barang nak naik nih???plss do something wahai org2 yang berkenaan...macamana rakyat mahu maju dr segi taraf hidop sedangkan segala macam benda mahu naik. especially those yg dari luar bandar. ini kerana aku pon org luar bandar jugak. pernah lalui hidop susah... kasihani kami..

No comments:

Popular Posts

JOURNEY OF ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahmad Darweesy

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Arissa Nur Dalily

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers