Monday, December 06, 2010

Omaigoshh~

hi ebelibadyyyy~
setelah kapan tidak berjumpa dgn encek kekasih *rindu* ocay!! die kate ade serprise dr negara singa! hekhek *berbunga riang!* pada hal dah tahu pon apa yg serprise sgt tuh. cume tak tgk jek lagik! kire serprise ju8gak lah tu ek?

so ai pon ade serprise utk die!hekhek...mmndgkan die t'ingin sgt kek, so ai tempah spesel kek dari one of our blogger. auntie yang cun ini.. ai tempah kek strawberry choc moist die yang boleh menawan kalbu sume org.. the taste is good! thumbs up la weh.. masa aku p hamik kek ni xdpt nak jumpa dgn blogger yg cun ini.. husben die xbg jumpa aku weh! *ok tipuuu!* dah memang xde rezeki kot nak jumpa. lama sgt tgu aku nak sampai agaknye. auntie ni mandi jadiknye xdptlah kami nak bersua muka n ramah mesra..mane tau kang kawen nak tempah kek lagi boleh kurang2 harge!--> ececeh! tawar menawar pulak! haha...

citer will be continued gue akan upload pikcer kek skali okeh! tungguuuu~

No comments:

Popular Posts

JOURNEY OF ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahmad Darweesy

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Arissa Nur Dalily

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers