Tuesday, March 15, 2011

Merepek gile!

aduhhhhh...aduhhh! jiwe kosong n emosi x stabil. semua benda nak buat tak keruan. sudahnye aku duk pikir2...pikir...pikir...tapiii....TAK tau pikir kan apa...haha...

sudahnye ni le...dah busan n nak buat entry ni.

saja nak hiborkan hati yg kacau seminit dua...haha...


layan je la picas nih... merepek habis kot! GILA aku nak minat kasot gini... MIMPI lahhh! berdekah aku tgk kot. Nah! kau layan lah picas2 yg ado...


kasot ni sgt sesuai buat jenjalan kat tepian pantai or pegi mancing...
sure lebat hasil memancing anda... ;p 



yang ni boleh pengsan kot tengok! haha... berbulu lebat siap!
sanggopkah??!! oh TIDAK!
tgk pon dah geli geleman! erkk~





vogue habis! sape2 yang pakai boleh le jadik diva seminit.
p shopping tgh2 hari buta kat jalan TAR sure rasa bangga seminit.
sebab...sebab pa? sume org pandang pelik kat kau dan ckp: "lariiiii!!! org gile!"... haha!





pucat lesi kaki die. ohh! tidak sanggop! takot seh! macam kaki mayat sudeyy~






berlarilah sehebat kuda!
naik kete ferarri boleh ar pakai ni. mmg ngam habis!






kau rase apa ek? seksa wei!






bluwwwwwwweeeekkk!! haha;p






sexy+seksa kot! gilos ah!





haha... sengal!

4 comments:

mizzkechique said...

tgk pun xlalu..apatah lagi nk makainya...haish!!!

Nisa-K. said...

mizzkechique: kan??kan??haha...geli mak nyah!!ekekeke;D

sepet said...

hahaah.. nice one.. kalo aku pon xmo pakai.. tp the idea of creating it, mmg creative.. kuikui

Nisa-K. said...

kan??kan??? tu yg aku teruja.. yg bentuk kaki manusia tu mmg nampak real kot. takot sey!

Popular Posts

JOURNEY OF ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahmad Darweesy

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Arissa Nur Dalily

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers