Monday, January 23, 2012

Duhai bakal penyandar hati


Jejak-jejak langkahku
Bagaikan lembaran waktu
Apakah ku masih bisa terus melangkah
Serpihan hidupku kan ku bangun
di atas satu cinta


Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku


Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku


Tetaplah Kau jadi milikku
Tetaplah Aku dihatimu
Ku mohon hingga akhir hayatku
Hingga akhir hayat Kau jua


Ku berharap kasih itu kekal hingga ke syurga
Walau itu belum pasti
Tapi Ku yakin
Andai usaha itu ada
Inshallah itu janji-Nya


Jauh disudut hati.
Cinta itu sungguh dalam.
DALAM [noktah!]


Khas buat insan terpilih. [H.R.]
1437! --> I love you forever. 
143.15! --> I love you. Unconditionally.


Khas dari insan terpilih [Yours trully]
:)





p/s: Mood, rindu. Bukan buat-buat. Tapi sungguh-sungguh.

No comments:

Popular Posts

JOURNEY OF ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahmad Darweesy

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Arissa Nur Dalily

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers